6 de novembre del 2009

Diari de seminari 5.11.2009



Avui a Seminari em toca explicar un conte, vaig escollir la Llegenda de Sant Jordi , per dur-lo a terme vaig anar a la llar de la meva mare i em van aconsellar una miqueta, l'explicació del conte conté un suport de fitxes i ninos que estàn dins d'una capsa.
L'experiència va ser molt maca al principi estava una mica nerviosa i s'em va notar però després a mesura que avançava el to de veu i el ritme van anar estabilitzant-se i tranquil.litzant-se cosa que va fer que els agradés més.
Als meus companys els hi va agradar que portés ninotets i fitxes per a explicar el conte i també la veu que vaig utilitzar en tot el relat.

Aquestes són les fitxes que vaig utilitzar per explicar el meu conte:












































Després d'explicar el meu conte vam estar reflexionant sobre l'entorn sonor a partir de intervencions nostres, ja que teniem que haver llegit uns articles que es troben a les pàgines 9, 10 , 11, 12, 13 del dossier de música, les opinions van ser de tot tipus, encara que totes arribaven a un mateix camí, hi ha massa soroll i sobretot a la ciutat de Barcelona. També vam fer referència els companys, que com jo, viuen un pobles, del canvi tan gran acústicament parlant quan arribes a Barcelona.

Per últim a la sessió d'ahir vam estar comentant el dietari de la Setmana d'Activitats Extraordinàries.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada